10 April 2026
تو لبنان حزب الله از طرف دولت متهم میشه به اینکه نیابتی ایرانه و حزب هم بیانیه داده من از طرف کسی وارد جنگ نشدم و دارم از خاک وطنم در مقابل متجاوز دفاع میکنم.وحید خضاب داره کاملا درست میگه منتها اکیوسانها چه موسسه باشند چه کاربر عادی متوجه این موضوع نمیشن!
سخنان عجیب و نگران‌کننده کارشناس صداوسیما: لبنان اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشده!در حالی که حزب الله لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد در خونخواهی رهبر انقلاب و برای لبنان و مردمش حملات را آغاز کرده، آقای وحید خضاب باز هم مسیر متفاوتی رفت و گفت حزب الله اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشد بلکه از این ف…
Show more
5 MB
Profile picture of ‌الهه عبداللهی‌
@elahe_abdollahi10 April 2026
Replying to and
کی همچین حرفی رو میزنه برید بیانه اول حزب الله رو ببینید و متوجه بشید که دقیقا خلاف حرفهای آقای خضابه دقیقا خود حزب الله در بیانیه میگه به خونخواهی یعنی آقای خضاب از حزب الله بهتر میدونه چی به نفع این گروه مقاومت در لبنانه؟!
شما دارید به من میگید که چند ساله دارم کل جبهه مقاومت رو واو به واو دنبال میکنم. حزب الله از طرف مخالفین داخلی تجت فشاره منتها امثال شما این چیزا رو متوجه نمیشین. میخواید با ندانم کاریتون به جانفشانی افراد جزب برچسب نیابتی بودن بزنید. واقعا متاسفم واسه خودتون و موسسه تون.
21:58 - 10 April 2026

3 Reactions
102 Views


2 Replies

Profile picture of ‌الهه عبداللهی‌
@elahe_abdollahi10 April 2026
Replying to and
چرا چرندیات تحویل میدید؟نمیخواد واو به واو دنبال کنید الان بگید حرف ایشون با متن بیانیه اول حزب الله چه سنخیتی داره؟!ماله‌کشی نکنید و با هویت واقعی خودتون صحبت کنید لطفا

Profile picture of ‌AM....‌
@AMuslimperson16 April 2026
Replying to
آفرین به درک شمامن نمیدونم چرا مردم فکر میکنن حزب الله نیابتیه