وای باورم نمیشه!!خونه ما تو جنگ آسیب شدیدی دید، در حال تعمیر هستیم. مامانم همینطور که داشت با اشک انباری رو تخلیه میکردیهو کارناممو که برای دهه ۸۰ پیدا کردمیگه چرا ۲۰ نشدی؟!😳😂
13:00 - 29 April 2026



2 Replies

Profile picture of ‌قندِ فراوان🚩🏴‌
@Ghande_faravan2 May 2026
Replying to
چرا واقعاکدوم درس خراب کردی

Profile picture of ‌Maria‌
@Aquariumfish2 May 2026
Replying to
پدر یه دانش‌آموزی اومده بود کارنامه بگیره مدل بچه شده بود ۱۹.۹۸ می‌گفت چرا بیست نشده؟! مردی حتی به من هم حس ناکافی بودن داد.