محافظین آقا چرا گذاشتن آقا بره دفترشون؟ اگه واقعا اون جا شهید شده باشن؟ میدونستم روزی رو میبینیم که بالاخره آقا نباشن، ولی نه اینطوری، نه با شهادت توسط اون کثافتا، قبل از شهادت آقا باید از روی زمین محو میشدن.خدایا این مملکت رو حفظ کن
تو شوکم، دلم میخواد بعد چند روز بیان بگن نه آقا زندهن، اینو گفتیم که شرایط رو دست بگیریم...واقعا نمیدونم چه کنیم. تو شرایط بحرانی مثل جنگ و وقایع دی من پشتم گرم بود که این مملکت یه رهبر شجاع داره. الآن هیچکس نیس انگار، برمیگردم، تاریکی، سیاهی، عدم...