از نداشتن توئیتر و اینستا و محبوب قلبم تلگرام دارم جان به جانآفرین تقدیم میکنم.
@mimazimi20 January 2026از نداشتن توئیتر و اینستا و محبوب قلبم تلگرام دارم جان به جانآفرین تقدیم میکنم.
@mimazimi21 June 2025مسخرهها مگه بهتون دستور نداده بودم همه ویراستی نصب کنین؟ ایش.
@mimazimi21 June 2025دلم برای اینایی که توییتاشونو شتابی کردن که همه ببینن میسوزه. عملا دارن باشتاب زیاد میوت میشن.
@mimazimi20 June 2025این غم کجا برم که به من از جفای توشد خصم مهربان و تو نامهربان هنوز...شاعرش رو یادم نیست و چون به کانالهای شاعرا تو تلگرام دسترسی ندارم، از دونستنش محرومیم. چون خیلی براتون مهم بود.
@mimazimi20 June 2025وای واقعا با پرداخت پول میشه ویراست یا کلا اکانت رو پروموت کرد. عالی شد.
@mimazimi20 June 2025ببخشید مگه اینجا دیواره که یه سری توییتا سفارشی نشون بقیه داده میشن؟ وا.
@mimazimi20 June 2025حالا این وسط مادرشوهرم گوشیش رو داد و ازم خواست شماره یکی رو واسه یکی دیگه بفرستم. منم اشتباهی شماره زن سابق شوهر طرف رو براش اسمس کردم. :))))))))
@mimazimi19 June 2025چرا زبان برنامه انگلیسی نمیشه؟ دارم خل میشم. انگار گوشی مامانم دستمه.😂