شده به این فکر کنین که حیف این کلمات که برای به تصویر کشیدن بعضی چیزا استفاده بشه؟ یا اینکه وسط این معرکه دنیا شادی رو باهاش بتونی تصویر کنی که آدما کمی امید بگیرن؟ یا شاید خودِامید رو بتونی لباس کلمه بپوشانی و..شاید یه نفر یه گوشه به زندگی برگرده...
پ ن.راستام انگار گرد غم پاشیدن،ناامیدی جولان میده.دلتنگی برای کسی که نیست و شاید به اشتباه فکر میکنیم باید اون باشه و...
13:18 - 6 May 2026

17 Reactions
390 Views


2 Replies

Profile picture of ‌فَتّاحی‌
@thinking6 May 2026
Replying to
چرا من لبّ مطلبو نگرفتم...