شده به این فکر کنین که حیف این کلمات که برای به تصویر کشیدن بعضی چیزا استفاده بشه؟ یا اینکه وسط این معرکه دنیا شادی رو باهاش بتونی تصویر کنی که آدما کمی امید بگیرن؟ یا شاید خودِامید رو بتونی لباس کلمه بپوشانی و..شاید یه نفر یه گوشه به زندگی برگرده...