#بنز گفته احتمال دارد وارد صنعت #دفاعی شود... آخرین باری که خودروسازها وارد صنعت دفاعی شدند زمان #جنگ_جهانی بود که #هیلتر#فولکس رو مجبور کرد جنگافزار تولید کندچند وقت پیش #فورد و #جنرال_موتورز هم گفتن ممکنه وارد صنعت دفاعی بشنعملا جهان داره به سمت #نظامی شدن پیش میره