اطلاع ندارید حسادتها و کینه هاتون رو بروز ندین!من دارم با ویزیت ۱۱۰۰۰ تومانی مریض میبینم. متخصص هم هستم. هر ماه هم اول مالیات میدم بعد حقوقم واریز میشه.وقیح اونی هست که وقتی مریض میشه حاضره کل زندگیش رو بده تا خوب بشه و بعدش خوب شد میگه مگه چکار کرد این دکتر فلان فلان شده...