امروز دنیا با پدیده دولتهای دزد و تروریست روبرو است که با بی شرمی و بی حیایی کامل راهزنی و ترور خود را، موجه و با صدای بلند به آن افتخار میکنند.آمریکای جهانخوار و اسرائیل کودک کش در غزه،لبنان،یمن،عراق، سوریه و در گوشه گوشه جهان،جنایت میکنندو هنجارها،حقوق و قواعد بینالمللی را زیر پا میگذارند.