آقای پزشکیان!من باورنمی کنم که این حرفهای حاشیه داروهزینه سازکه می زنی ازسرسادگی ویابداهه گویی باشد.همین حرفها روزگاری یکی راکه در #صدر بود،به زیرآورد.۴۵سال ازآن تاریخ می گذرد...
3dآقای پزشکیان!من باورنمی کنم که این حرفهای حاشیه داروهزینه سازکه می زنی ازسرسادگی ویابداهه گویی باشد.همین حرفها روزگاری یکی راکه در #صدر بود،به زیرآورد.۴۵سال ازآن تاریخ می گذرد...
Replying toهعععی چه روزگاری شده..گودرزی از روستای دهریز، رییس جمهور یک مملکت رو تهدید میکنهبمیری غلام،از بس که نمیفهمی!