۲ تا سوال شما که اطلاع دارید:رقم این پول های بلوکه قطر چقدره؟رقم غرامتی که بابت جنگ میخواهیم بگیریم رو هم لطفاً بگید؟
۲ تا سوال شما که اطلاع دارید:رقم این پول های بلوکه قطر چقدره؟رقم غرامتی که بابت جنگ میخواهیم بگیریم رو هم لطفاً بگید؟
Replying toدر یادداشت تفاهم نه ولی در مذاکره شاید.اینکه ما داراییهای خودمان را خرج کالاهای تحریمی یا غیر تحریمی کنیم به خودمان مربوط است،ضمن اینکه قرار بود تحریمها در مدت اجرای تفاهمنامه تعلیق شوند...
@AmirAIi12hچقدر حقیری دوزاریاینقدر واق واق میکنی و واسه اربابت دم تکون میدی و لجن پراکنی میکنی که جلوت تیکه استخونی چیزی بندازه؟از #گندم_ری نخواهید خوردحالا انقدر خودتو جر بده و هی واق واق کن توله وفاقیزجه بزن توله سگ وفاقیاینقدر زجه بزن تا جونت در بره😂 #علی_الاصول
Replying toدر هرحالمسیر دسترسی برای خرید کالاست. خود دارایی ما به ما داده نمیشه.همون کالا رو هم خودشون مشخص میکنن، حالا غذای دام باشه، یا کود باشه یا کاه و یونجه و ذرتدیگه چه ذلتی بالاتر از این
Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِچرا در آسمان آبی است ؟!داغ سروده ای از فتحعلی علوی سوق ... من، پدری بودم که دستانش برای پسرش سقف میساخت، اما سقف فرو ریخته بود نه از باران، که از سکوت آسمان. پسرم امیرمحمد در آن شب، چیزی دید که هیچ پسری نباید ببیندShow this thread
Replying toوالا آقایونِ مسئول اینقدر به مردم دروغ گفتند و حرف راست رو از طرف دشمن شنیدند ، اجازه بدید صحبت شما رو هم قبول نکنیم ؛ هرچند که درست باشد و جنابعالی مطلع !!!!!
@enghetah10hReplying toآقای همتی سخنرانی کردن گفتند اگر کیفیت و قیمت خوب باشه از آمریکا هم خرید می کنیم! حرف را زدن دیگه. ترامپ هم گفت پولی که می دیم برای خرید از کشاورزها آمریکایی هست و ایران باید با اجازه آمریکا استفاده کند. الکی سفید شویی نکنید. مردم ناراضی هستن. ما عزت و سربلندی می خوایم نه استعمار آمریکا.
Replying toاگر الزام به خرید نبودید هیچگاه همتی آن سخنان مزخرف به زبان نمی راند و صادق الحسینی از آن دفاع مزخرفتر نمی کرد.
Replying toبسم الله الرحمن الرحیم خدایا ما را از شر احمقها نجات عنایت بفرما.
@Maatt4hReplying toپس خود پول را نمی دهند و شما دارید همان یونجه را می آورید. خاک بر سرتان صدر تا ذیل دولت وثوقالدولههای نادان
@NGNGN4hReplying toدزدی در نیمه های شب دیوارِ منزلی را سوراخ می کرد کسی او را دید و گفت : آهای پدر جان ، در این شبِ تاریک ، داری چه می کنی ؟ دزد گفت : دارم دُهل می زنم . آن شخص گفت : پس کو صدای دُهل ؟ گفت : صدایش فردا در خواهد آمد .
Replying toوقتی همتی تایید کرده یعنی که اینکار و می کنن شما وبزرگتر رووهم حساب نمی کنند کلا چرا باید به اقتصاد امریکا کمک کنیم؟شما این وبفرمایید
Replying to
Replying to✅️مطالبه کنید✊🏻✊🏻🔎 مروری بر۷شرط گفته شده درتفاهمنامه اسلامآباد🖼 درانتظار تحقق شروط🗯 رهبر انقلاب:از این لحظه،ما یعنی شماملت سرافراز واین خادم ناچیز،منتظرتحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود ۲۸/خرداد/۱۴۰۵1️⃣ خاتمه عملیات نظامی2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران و...👇🏻.. #بازگشت_مسئولان_به_امر_رهبری
Replying to❌️از فاجعه تفاهمنامه ،بیشتر بدانید⚠️🎥 ثابتی:از آقای قالیباف وعراقچی تعجب میکنم امااز آقای پزشکیان نه؛ماجرای انتقام خون رهبر شهید و سرداران شهید ما،طبق بند دوم تفاهم نقض میشود!پ.نآقایان،با عقل سلیم امضا کردیدواین فاجعه را برای ملت ایران آوردید⁉️😡#منتقم_خون_امامیم#بازگشت_مسئولان_به_امر_رهبری2 MB
Replying to#مهم🚨 صحبت های جناب نبویان درشبکه خبرقطع شد🔥❌️این خبری بودکه نه تنهاتکذیب نشد،بلکه قطع شد،مدیر کل مربوطه استعفادادونماینده هم متهم به افشای اسنادطبقه بندی شد😡✅️اعمال قانون سرجای خود،البته بدون گزینش،ولی..❌️ظاهراعده ای نمیخواهندمردم بفهمند‼️.❌️اگرتوافق به نفع ملت است،چرا پنهان کاری میکنید⁉️😡نبویان شبکه خبر
Replying to🟥امام را تنها نگذاریم⚠️⚠️مردم باید در خیابان بمانید و آنچه رهبرتان خواسته را فریاد بزنید!#ایران #امام_حسین #محرم #ملت_امام_حسین #مذاکره #نمیپذیریم #مرگ_بر_آمریکا #یا_لثارات_الخامنهای .14 MB
Replying to📹 واکنش حجتالاسلام محمد قمی به بخشی ازسخنانِ نامتناسب با وحدتِ ریاست محترم جمهور در میانهی جنگ، پیرامون نیروهای جانبرکف هوافضا❌️😡🔥پ.نحرفهای رئیس جمهور از روی سادگیست⁉️🤣شخصی که سالها در سیاست بوده،هنوز نمیداند کدام حرف به ضرر کشور و کدام به نفع کشور است⁉️😡این رفتارها،شک برانگیز است..🔥😡.6 MB