حضرت امام و خیلی از علمای گذشته و حال حتی سینه زنی رو هم خیلی قبول نداشتن،من نمیگم نباشه اصلا عددی نیستم بخوام همچین چیزی بگم.اما سیره علما این نبود.آخه این چه مدلشه؟اوس اوس اوس نمیفهمم
آخه این دیگه چجور عزاداریه؟!بیشتر شبیه دیسکو و کنسرت هست تا عزاداری برای مصیبت آقا سیدالشهداخدا دین اسلام و شعائرش رو از شر بعضی مداحان نجات بده #رقیه_سلام_الله