2 April 2026
چرا ترامپ ناتو را نیاورد؟ چون توهم پیروزی چند روزه داشت و میخواست پیروزی بر ایران را به نام خودش ثبت کند. آیا ترامپ از ناتو خارج میشود ؟ هرگز چون ابرقدرتی آمریکا نابود میشود هدف ترامپ از آتش بس؟ فقط اجبار و اقناع ناتوست و این کار شدنی ست.هدف ترامپ ازجنگ ؟ قطعا سرنگونی و تغییر نظام .
سلام اتفاقا هم در جنگ ۱۲ روزه و هم در جنگ فعلی اکثر اعضای ناتو پای جنگ های مذکور بوده و هستند . فرانسه و انگلستان که علنا هستند بقیه هم پشت پرده .فقط اسپانیا از اول اعلام مخالفت کرد‌
09:26 - 2 April 2026

9 Reactions
573 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سرباز خدا‌
@Sarbaz_khodaa2 April 2026
سلام .اروپا از اینکه آمریکا در این جنگ مشورت نکرده و تعیین نقش در حمله و مزایای بعد از سرنگونی نکرده عصبانی هستند و ترامپ به اندازه ی حمایت نظامی به حمایت سیاسی اروپا نیاز داره که همه خواستار پایان جنگ شدند و فشار هزینه ها و پیامدهای سیاسی بر شخص ترامپ است و میخواد اینا را با اروپا شریک بشه .