2 April 2026
چرا ترامپ ناتو را نیاورد؟ چون توهم پیروزی چند روزه داشت و میخواست پیروزی بر ایران را به نام خودش ثبت کند. آیا ترامپ از ناتو خارج میشود ؟ هرگز چون ابرقدرتی آمریکا نابود میشود هدف ترامپ از آتش بس؟ فقط اجبار و اقناع ناتوست و این کار شدنی ست.هدف ترامپ ازجنگ ؟ قطعا سرنگونی و تغییر نظام .
Profile picture of ‌گروه دکترین حقوقی و وکلای کشور سرپرست دکتر مریم بهرامی‌
Replying to
سلام اتفاقا هم در جنگ ۱۲ روزه و هم در جنگ فعلی اکثر اعضای ناتو پای جنگ های مذکور بوده و هستند . فرانسه و انگلستان که علنا هستند بقیه هم پشت پرده .فقط اسپانیا از اول اعلام مخالفت کرد‌
سلام .اروپا از اینکه آمریکا در این جنگ مشورت نکرده و تعیین نقش در حمله و مزایای بعد از سرنگونی نکرده عصبانی هستند و ترامپ به اندازه ی حمایت نظامی به حمایت سیاسی اروپا نیاز داره که همه خواستار پایان جنگ شدند و فشار هزینه ها و پیامدهای سیاسی بر شخص ترامپ است و میخواد اینا را با اروپا شریک بشه .
09:44 - 2 April 2026

6 Reactions
476 Views


1 Reply

Profile picture of ‌میلاد تاجیک‌
@Milad_tajik19882 April 2026
علاوه بر اون، ترامپ در اوکراین به اروپا لگد پرانی کرد. از طرف دیگه میدونن ترامپ اگه پیروز بشه به اروپا هم دست درازی میکنه. مثل ماجرای گرینلند.اروپا داره جواب کارهای قبلی خوک زرد رو میده. وگرنه اون‌ها (جز اسپانیا) هم نگاه امپریالیستی رو کنار نذاشتن.