مرادبوقی🤣
@MD20003 April 2026Replying toتایم:راه خروج کجاست؟#لرستان_حماسی#لبیک_یا_خامنه_ای#بهار_مقاومت #مرگ_بر_سازشگر
@AryoBarzan3 April 2026Replying toبامزهترینش اینه که میگن میخوایم «نوروز» بیایم ایران بعد بلیطشو برای ۱۱ فروردین گرفته! یعنی حتی تو جشن گرفتن هم میخواد فقط اون آخرش که «به در» هست برسه!
@S_chahardori3 April 2026Replying toاین چیزززززززز خل ها رو...عقل که نباشهمواد فروش هم حروم خور باشهتهش میشه 😃😃😃😃