7 February 2025
‏اسم مذاکره را می‌آورند که چیز خوبیست. انگار کسی باخوب بودن آن مخالف است! امروز وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران یکی ازپرکارترین وزارت خارجه‌هاست؛ با دنیا همه جور مذاکره میکنند و قرارداد میبندند. استثنا آمریکاست. البته رژیم صهیونیستی را اسم نمی‌آورم، چون دولت نیست. یک باند جنایتکار غاصب است.
رژیم صهیونیستی یک باند جنایتکار غاصب است ...
18:34 - 7 February 2025

3 Reactions
314 Views