‏اسم مذاکره را می‌آورند که چیز خوبیست. انگار کسی باخوب بودن آن مخالف است! امروز وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران یکی ازپرکارترین وزارت خارجه‌هاست؛ با دنیا همه جور مذاکره میکنند و قرارداد میبندند. استثنا آمریکاست. البته رژیم صهیونیستی را اسم نمی‌آورم، چون دولت نیست. یک باند جنایتکار غاصب است.
18:11 - 7 February 2025



36 Replies

Profile picture of ‌محمدامین‌خدری²‌
@Amin_Khedri7 February 2025
رهبر انقلاب: مذاکره با آمریکا عاقلانه، هوشمندانه و شرافتمندانه نیست...دلیل؟ تجربه! راه حل مشکلات، داخلی است و به دولت بسیار امیدوارم بتواند مشکلات معیشتی مردم را کم کند.#مذاکره

Profile picture of ‌seyyed ehsan‌
@Ehsanzan7 February 2025
Replying to
استیضاح همتی از اختیارات خودتون استفاده کنیدددد

Profile picture of ‌حُدِیثـَم ؛ 🇵🇸‌
@H_sh_5227 February 2025
Replying to
ولی این عالی بود:)))))))

Profile picture of ‌فاطمی ام‌
@user1674110676437 February 2025
Replying to
من به وجود چنین رهبر شجاع و حکیمی افتخار می کنم

Profile picture of ‌یوسف‌
@yousof3137 February 2025
Replying to
حضرت آقا پشت بلندگو فرمودن؛ مذاکره با دنیا، آمریکا استثناست!!یعنی مذاکره با آمریکا غلط است ای دولت پزشکیان!؟؟؟؟

Profile picture of ‌نیره سادات اسماعیلی طبا‌
@Dr_n_s_taba7 February 2025
Replying to
رژیم صهیونیستی یک باند جنایتکار غاصب است ...

Profile picture of ‌جواد‌
@Firozjaiy7 February 2025
Replying to
چیکار کنیم تا بعضیا بفهمند؟؟

Profile picture of ‌کمیل یوسف شعیبی‌
@komeilshoeibi7 February 2025
Replying to
فقط اون تیکه سگ محل اسرائیل 🤣

Profile picture of ‌عطا اله طاهری‌
Replying to
سوره #شعراءوَاخْفِضْ جَنَاحَكَ لِمَنِ اتَّبَعَكَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ ﴿٢١٥﴾و پر و بال [فروتنی و تواضع] خود را برای مؤمنانی که از تو پیروی می کنند بگستر، (۲۱۵)فَإِنْ عَصَوْكَ فَقُلْ إِنِّي بَرِيءٌ مِمَّا تَعْمَلُونَ ﴿٢١٦﴾پس اگر تو را نافرمانی کردند بگو: من از آنچه انجام می دهید، بیزارم؛ (۲۱۶)

Show this thread


Profile picture of ‌محمد منصوری‌
@Mohammad_mansouri7 February 2025
Replying to
آقا جان تمام دلخوشی ما ،شما هستید

Profile picture of ‌مهتاب لک‌
@Mahtab_kh7 February 2025
Replying to
ای جان❤️

Profile picture of ‌الهه سادات🩷‌
@Elahe_sada_t7 February 2025
Replying to
سایتون مستدام👏

Profile picture of ‌سید حسن آیت‌
@user170300830207 February 2025
Replying to
خدا این سید بزرگ رو حفظ کنه که همه امید ما به ایشونه ،لب تر کنه دنیا رو به آتیش می کشیم ،

Profile picture of ‌سلام فرمانده‌
@IRAN_SARBOLAND7 February 2025
Replying to
آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم و مزدوران آمریکایی را زیر گام‌های محکم خود لگدمال می‌کنیم. اقتدار دروغین دشمنان را در هم می‌شکنیم، و مسئولی را که بخواهد در مسائل فرهنگی و اقتصادی ملاحظه‌ی خواسته‌ و مواضع آمریکا و صهیونیست‌ها را بکند، به‌زیر خواهیم کشید.

ان‌شاءالله با حضور گسترده در راه‌پیمایی 22 بهمن 1403، و شرکت در جشن چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چشم دشمنان ایران را کور خواهیم کرد و سر آنان را به سنگ خواهیم کوبید.

1376 votes  •  The poll has been ended

Profile picture of ‌وحید‌
@Ppppp7 February 2025
Replying to
برای یک بار برای همیشه اسم مذاکره با امریکارو رو نمیشه قطع کرد لعنت بر امریکا کشوری که دستش به خون میلیونها انسان بی گناه الوده است جنگ ویتنام جنگ عراق افعانستان غزه به ژاپن بمب هسته ای زده چرا باید بهش اطمینان کرد

Profile picture of ‌محمدرضا شبانیان اصل‌
Replying to
زنده باد رهبر معظم انقلاب اسلامی اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

Profile picture of ‌تراب بیرانوند‌
@tnb13517 February 2025
Replying to
درود خدا بر سید علی!؟ فقط آقا جان ، دستور فرمائید تا به اوضاع اقتصادی مردم برسند!؟تمام مخالفان داخلی و خارجی با این همه رسانه پرقدرت به تعداد قابل توجهی از مردم القا کردند که مذاکره با آمریکا تنها راه حل مشکلات است!؟رسانه ملی با دعوت از کارشناسان موافق و مخالف، این موضوع را برای مردم تبیین کنند

@Zahra3337 February 2025
Replying to
سلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم...

@Zahra3337 February 2025
Replying to
سلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم..