اینا موظفن بدن بره مگر نه بهتر از ما میدونن امریکا هیچ وقت حقوق ملت ایران و به رسمیت نمیشناسه مذاکرات پوشش خیانتشونه
جناب پزشکیان در تبلیغات انتخاباتی ،دهها بار گفتین هرچه مقام معظم رهبری بگویند همان است، شما با این گفتمان یک میلیون بیشتر از نصف رایی دهندگان را جذب کردید، پس اگر ایشان امر فرمودند،شرعا و قانوناً باید اطاعت کنید. مدام سوال نکنید مذاکره نکنیم چه کنیم ؟ هر سه رهبران انقلاب اسلامی فرمودند مقاومت کنید،…Show more
@Heavenlylife20 May 2026Replying to andاینا موظفن بدن بره مگر نه بهتر از ما میدونن امریکا هیچ وقت حقوق ملت ایران و به رسمیت نمیشناسه مذاکرات پوشش خیانتشونه
@YARAHMAN20 May 2026Replying to andخواندن نهج البلاغه و حفظ کردن آن،با اعتقاد به روح نهج البلاغه یکی نیست.
@YARAHMAN20 May 2026Replying to andرئیس سازندگی به طبقه الیگارشی تعلق داشت.او معتقد بود دنیای آینده،دنیای موشک نیست،دنیای گفتگو و گفتمان است.این آقا که تنها از مریدان آن تفکر است.
@Yaheidarmadad22 May 2026Replying to andاقای پزشکیان میفرمایند که با جنگوموشک نمیتوانند کشور را تسخیر کنند ولی با دعوا و تفرقه چرا!میخوام از همینجا بهشون عرض کنم که جناب دکتر عامل اصلی دعوا وتفرقه همین دولت شما و اعضای دولت و اطرافیانتون هستید...اگر چمشانتون رو باز کنید و خودتون رو اصلاحکنید...
@rasoulronoud22 May 2026Replying to andمرد باش بجنگ دوبار مذاکره کردی باهات جنگیدن یه بار مرد باش تا تهش بجنگ ببینیم باز میجنگن؟این چرخه مذاکره جنگ آتش بس را نمیخوای بیخیال بشی ؟