4d
🔺ما گفته بودیم این نماینده بلاگرها نخود در دهانشان خیس نمیخورد و بخاطر همین مسئله اخبار حیاتی کشور را در اختیار اینها قرار نمیدهند. حال باید دید چه کسی در شعام نامه های طبقه بندی را به این دوستان دهن لق میدهد که در رسانه ها و تریبون های خیابان فریاد میزنند، آن هم ناقص، آن هم غلط و مخدوش، آن هم به ط…Show more
🔺اطلاعیهٔ صداوسیما دربارهٔ اظهارات یک نماینده مجلس در شبکهٔ خبر🔹صداوسیما: «اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که در برنامهٔ زندهٔ امروز شبکه خبر مطرح شده و در آن به‌صورت ناقص و مخدوش به برخی اسناد طبقه‌بندی‌شده و مکاتبات مسئولان عالی کشور اشاره شده است، مصداق تخلف قانونی است و پیگرد قضایی خواهد داشت.…
Show more
شما مگه از متن نامه شعام مطلع هستید که میدونین غلط و مخدوش ارائه شده و موضوع دیگه اینکه اگه این همه دغدغه اتحاد مردم رو دارین این طرز صحبت در مورد آقای نبویان که به هر جهت یکی از اعضای کمیسیون هستن درست نیست دهن لق یعنی چه هر چقدر که مردم متانت به خرج میدن بیشتر توهین میکنین
11:25 - 21 June 2026

1 Reactions
17 Views