اگه پاک کن داشتم پاک کن رو پاک میکردم
اگه پاک کن داشتم" حسادت " رو پاک میکردم.
@Eddard_stark4 خرداد 1405اگه پاک کن داشتم پاک کن رو پاک میکردماگه پاک کن داشتم" حسادت " رو پاک میکردم.
@Eddard_stark4 خرداد 1405هر موقع شک کردی رب گوجه فرنگی کافیه برای ماکارونی ، دو قاشق دیگه رب بریز.
@Eddard_stark29 اردیبهشت 1405مسیر تمام دیکتاتور ها مثل دنیرس تارگرینه شاید هشت فصل طول بکشه تا دیکتاتور بشن
@Eddard_stark29 اردیبهشت 1405تمام دیکتاتور های جهان به سرونشت جافری لنستر دچار نمیشوند ولی تمام شرافتمند خای جهان در پایان مرگ ند استارک را زندگی میکنند ...
@Eddard_stark28 اردیبهشت 1405با وصل اینترنت موافقین؟وصل بشه؟
2 votes • The poll has been endedNobody can see participants
@Eddard_stark22 اردیبهشت 1405وسط جاده وینترفل به کینگزلندینگ تو یه غذا خوری ابجو سفارش دادم به سلامتی ند استارک شاه شمال نوشیدن و شاهشون رو نشناختن 🥃🥃
@Eddard_stark22 اردیبهشت 1405از ترس های اگزیستانسیال پناه میبرم به مرگ های سانتیمانتال سریالی شلیک و عشق و جنون با صحنه های اسلو ،کلوز های بی راکورد و تکرار های بی پایان
@Eddard_stark22 اردیبهشت 1405نگاهشان کن، عین گلهی گوسفند ریختهاند توی خیابانها.ظاهراً سرشان را انداختهاند پایین. هر کس دنبال کار خودش است.اما حالا برو توی عمق وجودشان :هر کدامشان یک رذل جنایتکار بالفطره، بلکه بدتر، یک ابله به تمام معنا!جنایت و مکافات/ ترجمه: اصغر رستگار
@Eddard_stark22 اردیبهشت 1405مردم از سقوط و بیآبرویی آدمهای شرافتمند لذت میبرند.برادران کارامازوف داستایوفسکی