خیلی هم خوب 🔺ده دقیقه ظریف حرف زد، چقدر خوب بود. چقدر مسلط، چقدر با مبنا، چقدر گرم و با هیجان. چقدر با حساب و کتاب. 🔺خوب بود چون هر چقدر به یک عده میگفتیم این جماعت با کل جبهه انقلاب مواجهند، نمیفهمیدند، حالا او هم قانون اقدام راهبردی را زد، هم سبک جلیلی در شورای امنیت را.