یعنی متوجه نشدید که هم رسایی رو به تمسخر گرفته و هم قالیباف رو و هم مجلس رو؟!این رو با حمایت اینها از میرحسین مقایسه میکنید؟!
انتقام از امّت مبعوث بصیر رشید باشرف غیور ایرانعباراتی نظیر «ملّت پرشور و باوفای ایران، ملّت سرافراز ایران، ملّت باشرف ایران و امّت مبعوثشدهی اسلامی»، اوصاف رهبر حکیم انقلابند در حقّ مردم بصیر غیور ایران؛#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم،که امثال عبّاس عبدی، احمد زیدآبادی، معاونت راهبردی ریاست جم…Show more
@A_a13422dReplying toیعنی متوجه نشدید که هم رسایی رو به تمسخر گرفته و هم قالیباف رو و هم مجلس رو؟!این رو با حمایت اینها از میرحسین مقایسه میکنید؟!
Replying toفاز قرمز حیرت ... https://virasty.com/Enkarevagheiyatnabehaghighatast/1782211057160954281بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافرازگاه حقیقت فرازگاه خردستان رساله در باب تکینهگاه ...صورت بندی توپولوژیک دروغ،ریا ،بیسوادی و...و سرکوب پاکان در ... ...سقلمهای برپوچی: معرفی تلنگر ریچارد تیلر و کالبدشکافی یک متن دیگر بیروحبه بهانه ی یادداشت ها از وزیر تا ...به قلم فتحعلی علوی سوقShow this thread
Replying toShow this thread
@hami222dReplying toچه میکنه باند سرهنگ وفاق در پیشبرد اهداف صهیونیستی آمریکایی، دهان ها در داخل که بستند که مهمترین آن مجلس هست ، علیه امام جامعه هم کودتا کردن، تا هر کاری کنند برای وطن فروشی اما با شعار قشنگ
Replying to
Replying toآخ آخ راس میگیا منافقین هم همون شعار امام خمینی رو در زمان مبارزه با شاه میدادنپس شاه خوب بوده و امام خمینی هم مرتد بوده چون منافقین همزمان با اون علیه شاه همون الفاظ رو تکرار میکردنمجبوری وقتی چیزی رو نمیفهمی ،ازش برای سفیدشویی گرسنه گندم کالیفرنیا استفاده کنی؟؟؟
@Shojai2dReplying toما و اماممان و امام عصر یک طرف بقیه هم یه طرف. باختگان از همین الان معلومه فقط خدا کنه عاقبتش گردن خودشون تنها را بگیره نه کل ملت را. #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_سازشگر
@Khadem2dReplying toرئیس جمهور محترم! ✋ما ملّت امام حسینیم حاضریم در جنگ، قطحی، گرسنگی و حتّی تشنگی باشیم، ولی این تحقیر و توهین ترامپ کثیف خونخوار بچهخوار رو تحمّل نکنیم. از شما میخواهیم جواب تهدیدها و توهینهای سگزرد رو بدید و عزّتمندانه خونخواه شهدا از حاج قاسم تا رهبر شهیدمون باشید✊
459 votes • 3 days and 23 Hours and 44 Minutes leftNobody can see participants
@Daheh602dReplying toخیلی طولانی نوشتید...تا جایی ک خوندم جواب میدم:حرفی درمورد اقای رسایی ندارم الان، ولی ما چکار ب کامبیز و عنترنشنال داریم؟ هر زری میخوان بزنن.ما همه چیو با امر و خواست رهبر و عزت مملکت میسنجیم. ملاک اونه. ما از قالیباف ک انقدر سینه چاکی براش راضی نیستیم. والسلام
Replying toچه ربطی داره برادر عزیز اینکه این مردک داره قانون اساسی رو یاداور میشه ، پس ما از روی قانون عبور کنیم ،چون این شبه رسانه بهش اشاره کرده؟؟!!!عجب استدلال خامی !اتفاقا این مردک با مغالطه و بسط دادن این ضعف ،داره سو استفاده میکنه و میگه حرف ما همینه که مجلس همیشه هیچ کاره بوده .
Replying toرسایی کارش رو درست انجام داده که این ملیجک ها دست گذاشتند روش...شما الان نگران کی هستی ؟ قالیباف یا رسایی؟ مردم مبعوث شده یا این افسارگسیخته های معلوم الحال که هر طرفی بروی و هرکاری کنی یه چیزی ازش در میارن واسه توهین و بی حرمتی؟
Replying toمغلطه نکن برادر...قالیباف بود که جان دوباره به تن نیمه جان غرب گرایی داد...جریان غرب گرایی نفس های آخرش را می کشید که قالیباف به کمکشان آمد و دوباره نظر رهبری را به حاشیه راند....قالیباف مهره اصلی این جریان است...
Replying toقالیباف رو همین اصلاحطلبها هم که رفته تو تیمشون هر از چندگاهی قهوهایش میکنن.مشکل از قالیبافه عزیز جان، راهشو گم کرده، به بقیه گیر نده و استدلالهای بچهگانه هم نیارالبته طبیعیه که یه مشاور طرفداری رئیساش رو بکنه، بخصوص که با وضعیت فعلی اقتصاد مملکت زندگی هم خیلی زیاد خرج داره
Replying toخودش، خودش را لو داد و نیازی نیست کسی کار دیگه ای بکنه !از طرفداری از گرانسازی ، تا عدم خونخواهی رهبر شهید ، و گرا دادن جهت دور زدن حاکمیت ایران بر تنگه هرمز و قبول نظریه غروب هسته ای و طلوع نفتی (قبول قیومیت امریکا بر ایران ) به اسم آزادسازی منابع مسدود شده به شرط فقط خرید محصولات امریکایی
Replying toحب جناب قالیباف چنان در وجود شما تنیده شده که همه چیز رو با این حب تحلیل میکنید پس تا این هست با امثال شما نمیشه طبق اصول و مبنا حرف زد ، ولی دو نکته : اول قالیباف نماینده رهبری نیست بلکه از طرف پزشکیان انتخاب شده، دوم :ما مردم مبعوث شده رو با مسئولان دچار اختلال محاسبات تو یه گروه و دسته قرار نده
Replying toدکتر محمدباقر قالیباف و دکتر مسعود پزشکیان هر یک از دو کرانه ی متفاوت سپهر سیاسی ایران در چند روز اخیر تصویری از مرزداری دشواز و با شایستگی ارائه داده اند تصویری که شایسته تامل تحسین محتاطانه و نقد منصفانه و محافظت از این دستاورد ها است و..
Replying toعمو باید از تاریخ درس بگیرهتاریخ خیلی دور میگه نه اون با وعده دشمن اهل بیت به گندم ری رسیدتاریخ نزدیک هم میگه(توافق خاتمی، روحانی، جنگ پزشکیان)دشمن به وعدش عمل نمیکنه هیچ خرش که از پل گذشت برمیگرده یکی محکم میزنه در باسنتوناما حیف، عمو باقر نه از تاریخ درس میگیره و نه از ولی امر حرف شنوی داره
Replying toاگه این توافق هم طبق تجربه به نتیجه نرسید ( که هنوز امضا نشده نقض شده )، خودتون باید عمو را به سزای عملش برسونید قبل اینکه خون شهیدان و اهل بیت گردنش را بگیره