وقتی واحد شمارش موفقیت در مذاکره دلار باشد، آنهم نه غرامت بلکه اموال توقیفی خودمانوقتی بعد از توفیق نظامی بازهم برگشتید سر مذاکرات هسته ایوقتی درقبال نابودی ده ها روستای لبنان نه غیرت نشان میدهید نه حتی سوداگرانه امتیاز میگیردوقتی #مذاکره_مشروع بلد نیستیدیادآوری رفاقت با #حاج_قاسم چه سود؟