اگه از نظر شما اجازه رهبری به معنای هماهنگی نیست بله هیچی با رهبری هماهنگ نیست

iriReplying to andاگه از نظر شما اجازه رهبری به معنای هماهنگی نیست بله هیچی با رهبری هماهنگ نیست
@Ehsanpour23hReplying to andاجازه مشروط بوده است و تذکر داده شده که بدلیل عدم رعایت شروط #مشروعیت_ندارداقدام انجام شده خلاف آشکار اجازه داده شده بوده استیعنی اول نظر خود را تحمیل و سپس همان را نقض کرده اندآیا انتظار #حکم_حکومتی علیه روند مذاکرات دارید تا خطا بودنش را باور کنیم؟ #حکم_شرعی کافی نیست؟
Replying to andپس توصیه رهبری به انتظار برای تحقق شروط هم امری بیهوده هست...اجازه که به نحو اولی کاری بیهوده هست
@Ehsanpour19hReplying to andدر برجام فرصت اشتباه کردن در اختیار #اصرار_کنندگان بود تا جامعه و دولتمردان آنچه را از طریق تبعیت از امام نفهمیدند از طریق تجربه بیاموزنداینبار هم فرصت اشتباه کردن دارند اما چون آزموده را آزمودن خطاست بنظر نمی رسد اینبار تعهد دهندگان #تجربه_رایگان داشته باشندهرچه در پیش باشد مسببین مذاکره فعلی مام…Show more
احسان پورمهابادیان Replied
Replying toاین اولگارش بی وجدان عالی ، ته حقیقت رو گفت
احسان پورمهابادیان Replied
Replying toنبویان میگه من سند محرمانه رو نگفتم همش اخبار بوده!شما که اینقدر شجاع هستید و به اعضای شعام هم رحم نمیکنید لطف کنید بگید اون اخبارو از چه کسی دریافت کردید😊محرمانه های کشور مهم نیستمحرمانه های جناح خودتون مهمه؟؟┄┅☫ شیخ نقاره زن☫┅┄ 🥁 @naghareh_bijar
@Ehsanpour22hReplying toبرادر من، قضیه را چرا جناحی میکنیدفرض کنید اطلاعات صحیحی از مسیر حتی نادرستی بدست مردم رسیدهاطلاعات صحیح را معیار قضاوت خود قرار دهند یا چون از فلان جناح سیاسی منتشر شده فرض کنند خبردار نشده اند؟
احسان پورمهابادیان Replied
@nabavian_mahmud9 May 2026موضع گیری بنده در مورد چگونگی مذاکره با دشمن متجاوز در خصوص پایان جنگ، صرفا در جهت حفظ خطوط قرمز نظام و منافع ملی است.جریانات سیاسی، بدنبال تسویه حساب سیاسی وانتخاباتی وایجاد اختلاف نباشند.تخریب آقایان جلیلی وقالیباف خیانت است.ایستادگی آقای قالیباف باعث شد تا هرگونه توافقی شکل نگیرد ،البته بدی…Show more
@Ehsanpour12 May 2026Replying toبرداشتم از سخنرانی ۱۲ دقیقه ای اخیر که جزئیاتی از مذاکرات را در برداشت:هدف از فشار و تهدیدِ قبل از مذاکره، خود مذاکره نبوده بلکه هدف آتش بس بودهآیا هدف ما هم آتش بس بود؟!چرا گفتیم آمریکا در جنگ نظامی شکست خورد؟ چون به هدفش نرسیدآیا #در_مذاکره_شکست_خوردیم؟ بله، چون آمریکا به هدفش رسید