آقای اژه ای آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه به قول دوستان ناو هارو ول کنید به گاوهای رها شده تو دانشگاه رسیدگی کنید
@askarinia4 اسفند 1404Replying toآقای اژه ای آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه به قول دوستان ناو هارو ول کنید به گاوهای رها شده تو دانشگاه رسیدگی کنید
@Marjan1401224 اسفند 1404Replying toتا مراد شما از #ضربه_به_ملت_ایران چی باشه جناب #اژهای؟! چون ضربه را که داره از چپ و راست میزنه...از آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی توسط دانشجوها بگیرید تا بازی با #نرخ_دلار و سلاخی مردم توسط #اغتشاشگران و بلوکه کردن ارزهای صادراتی توسط خائنین https://virasty.com/Ejeii/1771850166523706752چنانچه آمریکا و یا رژیم صهیونیستی حماقت کنند و بخواهند ضربهای را به ملت ایران وارد کنند، پاسخی کوبنده و ضربه سنگینتری را دریافت خواهند کرد
@abasi4 اسفند 1404Replying toصدای واحد واتحادمقدس دربرابردشمن خارجی خاکریز ملی ماست مقابل هرتجاوز ومایه افتخار،اماازدشمنهای داخلی وسربازان پیاده انها نبایدغافل شدوفرصت ضربه زدن را داد
@user1714255887294 اسفند 1404Replying toاسلام را میخواهند ببرند https://virasty.com/user171425588729/1771850200294497507حوادث اخیر در دانشگاهها نشان داد که حجاب اولین سنگر بود و وقتی غیرت و حیای برخی محک خورد و حرمت آنرا نگاه نداشتند ، نوبت به مابقی رسیده است لعن الله علیهم امروز روز لبیک گویی به این ندای امام راحل است روحانیون محترم .......فریاد امام خمینی درباره در خطر بودن اسلام2 MB
@zagros4 اسفند 1404Replying toمماشات نکنید!خیانت نکنید...مماشات نکنید!خیانت نکنید...مماشات نکنید!خیانت نکنید...
@Aliasghar_alemian4 اسفند 1404Replying toبا سپاس از حضرتعالی، لطفاً با عوامل اصلی کودتا و اغتشاشات اخیر فوری و فوری برخورد کنیدتأخیر جایز نیستاین تأخیر بی دلیل دشمن را جری کرده است
@Vatanam654 اسفند 1404Replying toآمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند اما روی مماشات و رافت شما حساب باز کرده ....نگذارید اوباش دوباره کف خیابان رها شوند
@Enghlabi_am4 اسفند 1404Replying toفعلا که حماقتها از طرف حضراتهاگه همون روز اول اوباش و مسئولین فاسدی که از یه طرف بانی وضع موجودن و از طرفی لیدر کودتا،رو مثل موش وسط شهرها دارمیزدید،الان وضع مملکت این نبود که این وسط پدوفیلها هم برامون آدم بشن.
@sarbaaz_seyyed_ali4 اسفند 1404Replying toجناب آقای محسنی اژهایبه نظر بنده...ضربهای که جنابعالی با سوءمدیریت خودتون در قوهقضائیه به ملت ایران وارد کردید، بیشتر از ضربه آمریکاست!
@user1673439836934 اسفند 1404Replying toچرا با عوامل آشوب و اغتشاش تو دانشگاه ها برخورد نمیکنین ؟ پرچم آتش زدن عکس رهبری پاره کردن عکس شهدا پاره کردن سنگ و چاقو ب دانشجویان بسیجی زدن اینهمه تعلل و کوتاهی در برابر این اراذل چ توجیهی داره شما قطعا پیش خداوند مسعولید اون دنیا پاتون بد جوری گیره ک ب این اوباش میدان میدین عرض اندام کنن
@user1673439836934 اسفند 1404Replying toاز آمریکا و اسرائیل با اونهمه ابهت شون نمیترسید ولی از چهارتا بچه ریقو ک تا گل نکشن و مشروب نخورن جسارت پیدا نمیکنن میترسید اینا رو بشونین سر جاشون تا آشوبها ب خارج از دانشگاه کشیده نشده تا خون بیشتر ریخته نشده
@AmmareQods4 اسفند 1404Replying toشماپاسخ کوبنده رااول به زمینه سازاغتشاشات یعنی اقتصادیون وبانکای خصوصی وهلدینگای ارزخواروتراستیای ارزنیاروارد کن،نظامیان مامنتظردیپلماسی نظامی شمانیستن!گیرمردم افزایش۲۰درصددر تورم بالای پنجاه درصده!پوشک۳۵۰تومنی شد۶۵۰تومن!مگر #پزشکیان نگفت گوشت۱۲۰۰تومنی را بدون ارز۶۰۰تومن خواهیدخرید!چرارسیدگی نمیکنی؟
@fardipour_ir4 اسفند 1404Replying toاتحاد در بین سران قوا و مردم وجود دارد . اتحاد مقدس حول محور ولایت فقیه
@IRAN_SARBOLAND4 اسفند 1404Replying to#جای_مذاکره_نیست#آمریکا_شیطان_بزرگ_است #مذاکره_با_آمریکا_سم_است#ما_آمریکا_را_زیر_پا_میگذاریم #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل#مرگ_بر_ترامپ #مرگ_بر_نتانیاهو#آمریکا_هیچ_غلطی_نمیتواند_بکند#مذاکره_با_آمریکا_عاقلانه_هوشمندانه_شرافتمندانه_نیستhttps://virasty.com/IRAN_SARBOLAND/1769581493192366276#آمریکا باید #پاسخگو باشد. #مجرمان #داخلی و #بینالمللی را رها نمیکنیم. به توفیق الهی #ملت_ایران همانطور که کمر #فتنه را شکست، کمر #فتنهگر را هم باید بشکند.#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل#مرگ_بر_ترامپ #مرگ_بر_نتانیاهو@Ejeii @Ghalibaf @drpezeshkian @President @EbrahimAzizi1 @khamenei_ir @Leaderعوامل آمریکایی صهیونی اعم از محارب، قاتل، جاسوس، نفوذی، مزدور، وطنفروش، تخریبگر، اغتشاشگر و فتنهگر که در سال جاری، در جنگ دوازدهروزه و فتنۀ دیماه در به شهادت رساندن چندهزار نفر از مدافعان امنیت و مردم عادی نقش داشتند باید حداکثر تا کی معدوم شوند؟!
377 votes • The poll has been ended
@Sarbazekhaki4 اسفند 1404جناب اژه ای خدا قوتضربه به ناو ها را سربازان این مملکت به خوبی بلدند و باذن الله میزنند!اما بگویید با گاو هایی که در #دانشگاه پرچم ایران را آتش میزنند قرار است چه کسی افسار بزند؟!2 MB