post


This post was deleted by the post author.

بهرحال نوجوون توی شبکه‌های اجتماعی میخواد باشه. من ترجیح میدم توی ویراستی باشه تا اینکه بره که توییتر و اینستا نصب کنه و وسط اونهمه چشم و هم چشمی و کثافط غرق بشه
20:10 - 13 July 2024

9 Reactions
1262 Views


1 Reply

Profile picture of ‌🇮🇷"مَهْدی "🇮🇷‌
@mehdifelehgarii14 July 2024
آقا مجید عزیز! مسئله اینجاست که اصلا نباید تو فضای مجازی باشن. تا زمانی که به قدرت تشخیص و تحلیل نرسیده باشن،‌نمیتونن درست تشخیص بدن. برای عزیزانی در اون سن، توسط همون گوشی موبایل سرگرمی های بسیار زیادی وجود داره که لازم نباشه،‌"به تنهایی" در فضای مجازی-چه داخلی و چه خارجی- وقت بگذرونن.عزتت زیاد🌹