آقا مجید عزیز! مسئله اینجاست که اصلا نباید تو فضای مجازی باشن. تا زمانی که به قدرت تشخیص و تحلیل نرسیده باشن،نمیتونن درست تشخیص بدن. برای عزیزانی در اون سن، توسط همون گوشی موبایل سرگرمی های بسیار زیادی وجود داره که لازم نباشه،"به تنهایی" در فضای مجازی-چه داخلی و چه خارجی- وقت بگذرونن.عزتت زیاد🌹