دیگه چطور باید خوار و خفیف بشیم که اقایون دست بکشند از مذاکرات بی نتیجهمردم با جیب خالی جلو این بیناموس وایسادن که عزتشون زیر سوال نره بعد مسولین اینجور مارو خوار و خفیف میکنن
Replying toدیگه چطور باید خوار و خفیف بشیم که اقایون دست بکشند از مذاکرات بی نتیجهمردم با جیب خالی جلو این بیناموس وایسادن که عزتشون زیر سوال نره بعد مسولین اینجور مارو خوار و خفیف میکنن
Replying toآقای الهیراد یادتان هست چقدر موقع آتش بس داد زدیم و شما ماله کشیدید؟ شما که ماله بدستتان خوب است، باز هم ماله بکشید