چرا به خودمان دروغ میگوییم. ایران را از ترس تهدید ترامپ تسلیم کردند. لعنت خدا بر این غربپرستان که تا مملکت را به مسلخ نبرند، دست برنمیدارند. در جنگ وجودی و ماهیتی پیروزی جز نابودی یک طرف نخواهد بود.بلاشک اینبار هم کمافیالسابق با غافلگیری بزرگتر برخواهند گشت.

