مهدی قاسمی

‌مهدی قاسمی‌'s header picture
Profile picture of ‌مهدی قاسمی‌

مهدی قاسمی

@mahdi_ghasemi_98
دانشجو دکتری برق مخابرات سیستممعلمپژوهشگر حوزه مخابرات‌بی‌سیم و هوش مصنوعی
Iraniri
Joined March 2026
Profile picture of ‌مهدی قاسمی‌
@mahdi_ghasemi_988 April 2026
چرا به خودمان دروغ می‌گوییم. ایران را از ترس تهدید ترامپ تسلیم کردند. لعنت خدا بر این غرب‌پرستان که تا مملکت را به مسلخ نبرند، دست برنمی‌دارند. در جنگ وجودی و ماهیتی پیروزی جز نابودی یک طرف نخواهد بود.بلاشک اینبار هم کمافی‌السابق با غافلگیری بزرگتر برخواهند گشت.

Profile picture of ‌مهدی قاسمی‌
@mahdi_ghasemi_988 April 2026
اشعریان می‌سرایند که به تمام اهداف خود رسیده و پیروز شدیم. آری جشن پیروزی بر سر قبرتان برگزار می‌شود سال دیگر که مملکت تجزیه شده است. در جنگ وجودی جز حذف طرفین راه سومی نیست. ننگ‌تان باد بر شما بی‌شرفان دوعالم. شما بلاشک اشعریان هستید که شیعه را به مسلخ خود بردید.

Profile picture of ‌مهدی قاسمی‌
@mahdi_ghasemi_988 April 2026
بیانیه هم که منتشر می‌کنند که انگار برای اطفال صغیر اعلامیه می‌دهند. بیانیه‌های آن شعام مسخره زپرتی هم بیشتر به قول و قرارهای شب زفاف می‌خورد تا چیز دیگر.

Profile picture of ‌مهدی قاسمی‌
@mahdi_ghasemi_988 April 2026
جمهوری اسلامی در ۹ اسفند ۱۴۰۴ تمام شد. هر چه باقی ماند فقط طاغوت و نوکران طاغوت هستند. لعنت خدا بر هر چه طاغوت و طاغوت‌باور و طاغوت‌پرست در عالم هست. با چندی سیاهی روی سفیدی گنجشک را به جای طوطی قالبمان کردند.

Profile picture of ‌مهدی قاسمی‌
@mahdi_ghasemi_988 April 2026
بوالله که هیچ سخنی را از این دریوزگان بی‌ناموس باور نخواهم کرد. کاش مرگ بین من و این نامردان مرد رو فاصله می‌انداخت و لحظه‌ای چهره و سخن نحس‌شان را تحمل نمی‌کردم.

Profile picture of ‌مهدی قاسمی‌
@mahdi_ghasemi_988 April 2026
والله خون شهیدان گریبان‌گریتان خواهدشد. آخر مگر کسی می‌شود اینقدر احمق باشد که به مذاکره آن‌هم به‌وسیله تخم پرورده‌های ظریف ملعون باور کند، خیر امکان ندارد مگر آنکه به حتم خائن باشد. کاش من هم شهید می‌شدم این روزهای ننگین آتی را نمی‌دیدیم.

Profile picture of ‌مهدی قاسمی‌
@mahdi_ghasemi_988 April 2026
فقط خائنان و احمقان مذاکره را باور و قبول می‌کنند. ایران را دو دستی تسلیم کردند. ریدم دهن هر کس که خلاف این واقعیت عیان حرف بزند. والله بی‌شرفان دو عالمید. خدایا شاهد باش که از این اوباش حاکم بیزارم.