2dدیشب نهایت استفاده رو از نت شبانه بردم و ۳۰ گیگ فیلم( کل گیم آف ترونز) رو دانلود کردم و الان گوشیم داره یاتاقان میزنه282024828
الهامَم🌱@Elham_am1dReplying to @njnjnjخوبه که گوشیتون حافظه داره من سر واکینگ دد هر یه فصل باید میریختم رو لپ تاپ چون گوشیم پر میشد😂😭010109
𝐍𝐉 | اِن جِے@njnjnj1dReplying to @Elham_amنا شکری نکنینمن لپ تاپ ندارم مجبورم تو گوشیم بریزموگرنه فیلم دیدن تو لپ تاپ یچی دیگه است010108
الهامَم🌱@Elham_am1dReplying to @njnjnjآخه مسئله اینه که من تو گوشی نگاه میکنم بعد برای اینکه ذخیره کنمش میریزم لو لپ تاپ01021
𝐍𝐉 | اِن جِے@njnjnj1dReplying to @Elham_amخب چرا تو لپ تاپ نمی بینین؟01013
𝐍𝐉 | اِن جِے@njnjnj1dReplying to @Elham_amچیش سخته؟؟؟01011