2d
دیشب نهایت استفاده رو از نت شبانه بردم و ۳۰ گیگ فیلم( کل گیم آف ترونز) رو دانلود کردم و الان گوشیم داره یاتاقان میزنه
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
خوبه که گوشیتون حافظه داره من سر واکینگ دد هر یه فصل باید میریختم رو لپ تاپ چون گوشیم پر میشد😂😭
Profile picture of ‌𝐍𝐉 | اِن جِے‌
Replying to
نا شکری نکنینمن لپ تاپ ندارم مجبورم تو گوشیم بریزموگرنه فیلم دیدن تو لپ تاپ یچی دیگه است
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
آخه مسئله اینه که من تو گوشی نگاه میکنم بعد برای اینکه ذخیره کنمش میریزم لو لپ تاپ
خب چرا تو لپ تاپ نمی بینین؟
01:59 - 22 June 2026

13 Views


1 Reply

Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
چون سخته فقط در یسری حالت های خاص میشه دید منم که کلا عین آدم نمیشینم نگاه کنم😔😂