الهامَم🌱

‌الهامَم🌱‌'s header picture
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌

الهامَم🌱

@Elham_am
مشهد امام رضا..!
Joined January 2025
Born 12 August

الهامَم🌱 Replied

Profile picture of ‌𝐍𝐉 | اِن جِے‌
اگه رفتید خرید و موقع حساب کردن کارت بانک ملی،تجارت و صادراتتون کار نکرد نگران نباشید چیز خاصی نیست؛ مثل همیشه بازم دچار اختلال شدن:/
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
کشاورزی و سپه و ملت هم اضافه کنید

Profile picture of ‌سید‌
Replying to and
من بخوام شیرینی بدم که برشکست میشم 🚶🏻‍♀️
211 KB
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
اشکال نداره به شکلات هم راضی ایم🤣
Profile picture of ‌سید‌
دوباره حرف شیرینی شد ،اومدی بو شیرینی بیاد با سرعت نور میای😂
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
دیگه دیگه🤣😔هرجا شیرینی باشه منم هستم من باشم شیرینی هم هست😂از همین تریبون اعلام می‌کنم رشته و دانشگاهی که میخوام قبول شم شیرینی میدم

Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
رانندگی با ماشینشون کم دردسری بود حالا باید رانندگی با موتورشونم تحمل کنیم
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
حالا همه که عین هم نیستننننولی یه بار تو خیابون بودیم یه دختره که خیلی کوچولو بود و به زور به ۱۵۵ می‌رسید پشت موتور نشسته بود راهنمای چپش روشن بود داداشم میگفت آره نگاه دیگه دخترا هم موتور سوار میشن تو هم بیا یاد بگیر بعدشم گفت البته انقدر خنگه نمیفهمه باید راهنماش رو خاموش کنه😂😔
Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
Replying to
قشنگ بود 😂
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
اینو نگفتم که به خودتون غره بشینااااا😒
Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
Replying to
نه بابا این حرفا چیه چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
کلی خانوم هستن که دست فرمونشون خوبه پسسکوت اختیار کنید با تشکر🙏
Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
Replying to
ما که ندیدیم ولی دست فرمون خوب یک چیزی عادی در بین اقایونه
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
اگه شما ندیدید من دیدم هرخانومی که تو فامیلمون رانندگی میکنه دست فرمونش خوبه..بقیه هم اصلا سمت رانندگی نرفتن
Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
Replying to
خوب خوبه خدارو شکر شوخی کردم یدفعه ناراحت نشید
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
میدونم بابا ناراحت چی

Profile picture of ‌𝐍𝐉 | اِن جِے‌
دیشب نهایت استفاده رو از نت شبانه بردم و ۳۰ گیگ فیلم( کل گیم آف ترونز) رو دانلود کردم و الان گوشیم داره یاتاقان میزنه
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
خوبه که گوشیتون حافظه داره من سر واکینگ دد هر یه فصل باید میریختم رو لپ تاپ چون گوشیم پر میشد😂😭
Profile picture of ‌𝐍𝐉 | اِن جِے‌
Replying to
نا شکری نکنینمن لپ تاپ ندارم مجبورم تو گوشیم بریزموگرنه فیلم دیدن تو لپ تاپ یچی دیگه است
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
آخه مسئله اینه که من تو گوشی نگاه میکنم بعد برای اینکه ذخیره کنمش میریزم لو لپ تاپ
Profile picture of ‌𝐍𝐉 | اِن جِے‌
Replying to
خب چرا تو لپ تاپ نمی بینین؟
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
چون سخته فقط در یسری حالت های خاص میشه دید منم که کلا عین آدم نمیشینم نگاه کنم😔😂
Profile picture of ‌𝐍𝐉 | اِن جِے‌
Replying to
چیش سخته؟؟؟
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
مثلا اگه به پشت یا پهلو دراز بکشی چون لپ تاپ رو نمیتونی با زاویه دید خودت بچرخونید سخته یا مثلا اگه یه وری روی مبل یا صندلی بشینی یکم کنترل لپ تاپ تو دست سخته

Profile picture of ‌𝐍𝐉 | اِن جِے‌
حالا درسته دخترای یه ایران روت کراشن ولی چی تو خودت دیدی که به دروازه بان رئال مادرید شوت از راه دور میزنی سعید عزت اللهی جان؟!
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
ولی دقیقا از همون موقعی که از زمین خارج شد و حسین زاده به جاش اومد داخل بلژیک کلا گرفته بود رو دروازمون پس به نظرم اعتماد به نفسش حقشه😔🤣
Profile picture of ‌𝐍𝐉 | اِن جِے‌
Replying to
نخیررررچون دیر از زمین خارج شد و لفتش داد داور نذاشت حسین زاده زود بیاد تو و دقایقی ۱۰ نفره بازی کردیم و تو همون دقایق هم چند حمله خطرناک رومون شکل گرفت
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
فک کنم کلا دو دقیقه هم نشد که ۱۰ نفره بودیم درسته ولی این روند هجومی اونا رو دروازمون تا آخر طول کشید یکی از دلایلش هم این بود که سعید عزت هافبک دفاعی بود و حسین زاده مهاجم و این باعث شد که جلوی خط دفاع خالی بشه و اونا بیان تو فاز هجومی

الهامَم🌱 Replied

Profile picture of ‌سید‌
Replying to and
نه چون من می‌خوام همه شیرینی ها رو خودم به تنهایی بخورم کسی دیگه رو خبر دار نمیکنم😎
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
آقا این بحث و کف راستا ریختین یه ملت فهمیدن چه خبره🤣😔با اینکه میدونم دروغه ولی منم شیرینی🤣🫴

الهامَم🌱 Replied

Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
کراش من ارزشش خیلی بالاست به این راحتیا نمیتونم بهش برسم
یکی ام نیست تگش کنیم خدایا شکرت
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
شکست نفسی نفرمایید ایشالله خفن ترشو بخرینشما هم واسه ما دعا کنین🙂

Profile picture of ‌𝐍𝐉 | اِن جِے‌
امشب ساعت ۱۰.۳۰ بازی ایران و بلژیکه.پیش بینی تون؟!
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
طبق نظریات داداشم:ایران چون بلژیک قویه میره تو فاز دفاعی و بلژیک هم تو فاز هجومی و از اونجایی که دفاع هردو تیم داغونه ایران با یه ضد حمله گل میزنه و برنده میشهالبته من که مخالفم باهاش به نظر من یا میبازیم یا فوقش مساوی میکنیم
Profile picture of ‌𝐍𝐉 | اِن جِے‌
Replying to
منم تا حدودی با نظر داداشتون موافقم ولی بیشتر نظر شمارو قبول دارم
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to
به نطر من شاید با ضد حمله بتونیم مساوی کنیم ولی برد نه

Profile picture of ‌Notebook‌
Replying to
اینکه شما حمایت میکنی از مسئولین جالبهو هنوزم معتقدی که با اجازه رهبر بود
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to and
به والله که رهبر مملکت اونقدری قدرت دارن که اگر کاری که قراره انجام بشه به صلاح من و شما نباشه جلوش و بگیرندرسته رضایت قلبی نداشتن ولی در نهایت به خاطر صلاح مملکت تصمیم گرفتن اجازه مذاکره رو به شعام بدن
Profile picture of ‌عاقل تر از مجنون‌
Replying to andand
کاری با بحثتون ندارماولی متأسفانه همچین قدرتی ندارنچون اگر داشته باشن یعنی وضع مردمم تقصیر رهبره که نتونسته جلوشو بگیره
Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
Replying to andand
آقاااااا چرا اینجوری میگینیعنی چی که همچین قدرتی ندارن مطمئن باشید رهبر خیلی آگاه تر از ما هستن نسبت به قضایا و مطمئن باشید مصلحتی درش بوده و فعلا هم که اکثر بند های توافقنامه به نفع مردم ایرانه و رهبر هم در حال حاضر از ما مردم خواستن که پشت توافقنامه باشیم و منتظر و خواستار تحقق شروط..