23 August 2025
#کاسبان_مذاکره،وترسوهای سیاسی #اصلاحات که هدفشان ذلت وتسلیم ایران است نه عزت وقدرت آن،بجای مثال زدن ۸سال #دفاع_مقدس که مردم شریف وشجاع #ایران بابذل جان،حتی یک وجب از #خاک_مقدس را واگذارنکردند،وباتلاش ایران رابه اوج قدرت رساندند،سراغ برش سیاه تاریخ ایران رفتندبرای توجیه #مذاکزه وخیانت.بااین سفسطه که
2 MB
ینی از نظر ایشان باید خوزستان رو می دادیم تا هشت سال نجنگیم. واگه این طور میشد در این حدود پنجاه ساله کم کم با همین دست فرمون ایرانی نمونده بود.واقعا که این افراد خیلی احمق هستند .ولی مردم باهوش و حافظ وطن.
21:43 - 23 August 2025

1 Reactions
45 Views