خدا رو شکر ولیفقیه داریم اگرنه غربزدگان دست کمی از رضاقلدر و محمدرضا پهلوی خودفروخته نداشتند
@Mehrjoo23 August 2025Replying toخدا رو شکر ولیفقیه داریم اگرنه غربزدگان دست کمی از رضاقلدر و محمدرضا پهلوی خودفروخته نداشتند
@MM_142623 August 2025Replying to🟢بمناسبت ولادت جناب #قالیباف#بازنشر فراموش نشود.پاسخ مقام معظم رهبری به شبهه مطرح شده توسط آقای #قالیباف در خصوص #مذاکره پن: خدمات و سوابق ارزنده گذشته ایشان را منکر نیستیم اما زبیر هم صحابی #پیامبر بود و انسانها با گذر زمان در حال تغییر هستند...خدا عاقبت همهی ما را ختم بخیر کند🤲🏻#دولت2 MBShow this thread
@abaranipmn23 August 2025Replying toوفاق با نفوذ #دوتابعیتی ها در غارت_انفال🔥🚨وعده پوچ انتخاباتی♨️قطع #آب #برق #گاز تعطیلی #حجاب و گران_سازی #دلار🔥 ترور_شخصیتی #امام_خامنه_ای از داخل و خارج📌دولت سوم #روحانی #پزشکیان، بدنبال اغتشاشات داخلی.کودتای باکو ترور #رئیسیخیانت_سکوت#محاکمه_روحانی#استیضاح_پزشکیان…Show more
@JDaghery23 August 2025Replying toبله این بهائیان مسلک اتباع انگلیس بایدبه معاهدۀ های ننگینی که برعلیه این کشوراعمال کردن افتخار کنن!دولت خائن غاجار،این لیبرالهای خائن وارث اون دولت هستند!وهدفشون تجزیۀ ایران همانطورکه نتنیاهوازشون خواسته و ترامپ!همان مهره هایی که ترامپ گفت:"اگه فعال نشن اسماشون رو فاش خواهم کرد!" اینها همونها هستن!
@IRAN_SARFARAZ23 August 2025Replying to and#یقه_جنایتکار_باید_گرفتهشود#مرگ_بر_ترامپ #مرگ_بر_نتانیاهو#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل#شیطان_بزرگ_باید_از_منطقه_برود#حکم_اعدام_نتانیاهو_باید_صادرشود #غده_سرطانی_باید_از_صفحه_روزگار_محو_شود#مرگ_بر_انگلیس #مرگ_بر_فرانسه #مرگ_بر_آلمانhttps://virasty.com/IRAN_SARBOLAND/1753876013941329835پیگیری در محاکم حقوقی داخلی و بینالمللی، برای رسیدگی به جنایات اخیر رژیم صهیونی و شیطان بزرگ، بسیار لازم و مهم است. در خیلی از قضایای قبلی در سالهای گذشته باید این کار را میکردیم و کوتاهی کردیم؛ این دفعه کوتاهی نکنیم. بایستی یقهی جنایتکار گرفته بشود.@Ejeii @IRIMFA @drpezeshkian @Ghalibafدرخواست پیگیری خیلی جدی، با قوت، هوشیاری کامل و ملاحظهی همهی جوانب، در محاکم حقوقی داخلی و بینالمللی، برای رسیدگی به جنایات رژیم صهیونی و شیطان بزرگ را ...
2135 votes • The poll has been ended
@Zede_nofozi23 August 2025Replying toآیا #اصلاحطلبان_غربگرا و #مسئولان_نفوذی سربازان #آمریکا و #اسقاطیل در #ایران هستند.
856 votes • The poll has been endedOnly the creator can see voters
@Nazdik_sobh23 August 2025اینکه پول ملی ما روز به روز بی ارزشتر می شودبی دلیل نیست.طرز فکر همچین آدمایی فاجعه است.اگر آدمهای بی کفایت آن زمان مقاومت راپیشه می کردند و مثل دفاع مقدس جانفشانی میکردند.یک وجب هم ازخاک مانمی رفت.
@Sabet31323 August 2025Replying toاین مثلاً اقتصاد دان لیبرال موقعی که در رأس بانک مرکزی بود وضعیت اقتصاد را با چاپ پول به گند کشیده بود و الان هم سر از سیاست درآورده و لاطائلاتی حمایت میکند که سند ننگین بی خردی حکومت طاغوت بود!
@Ensane_emroz23 August 2025Replying toخیالتان راحت؛ خداوند فرمود بعد از حضرت موسی علیهالسلام هر جنگی این طایفه خبیث راه بیندازد من خاموشش میکنم.🎙 استاد شیخ حسین انصاریاندر واکنش به حملهٔ رژیم منحوس#کشتی_نجات#مرگ_بر_اسرائیل #وعده_صادق2 MB
@Elyas423 August 2025Replying toینی از نظر ایشان باید خوزستان رو می دادیم تا هشت سال نجنگیم. واگه این طور میشد در این حدود پنجاه ساله کم کم با همین دست فرمون ایرانی نمونده بود.واقعا که این افراد خیلی احمق هستند .ولی مردم باهوش و حافظ وطن.
@user16873616133423 August 2025Replying toخفه اردبیلی مگه مرده که بخواهین بدین اسم اردبیل مخوای بیاری دهنتو اب بکش.شما ها یه جو غیرت ندارین فقط یاد گرفتین بده بره اون زمان هم تو قاجاریه صد در صد اصلاح طلبان بود که این قرارداد ننگین ترکمنچای را بستن.مثل برجام.بده بره بده بره اخرش میخواهید چه چیزتان را بدهید.
@N40502318n23 August 2025ترکمنچای با برجام یک وجه مشترک دارد.#خیانت رجال دربار قاجار.#خیانت نفوذی های داخل حاکمیت جهموری اسلامی.فتحعلیشاه اگر قدرت نظامی امروز ایران را داشت مرزهای ایران عصر صفویه را احیاء می کرد.همیشه از خیانت #ستون_پنجم_دشمن آسیب دیدیم. در ضمن این #ستون_پنجم اصلاً چیزی از تاریخ نمی داند. مطالب کذب