ولی رهبر ما،امام سید مجتبی فرمودن بنده نظر دیگری داشتم...💔همونطور که امام شهید مخالف مذاکره بودن و گفتن در مسئله برجام به مسئولین من گفتم اینا سر عهدشون نمیمونن و بارها و بارها مخالفتشون رو با مذاکره اعلام کرده بودنو باز هم مسئولین مدعی بودن که با رهبری هماهنگ هستن...!
ولی خب پس وقتی امام مخالف مذاکره هستن چرا اجازه دادن؟!چون مذاکرات به درخواست مستقیم رئیس جمهور بوده و در پیام آقا هم واضح هست...رئیس جمهوری که با ۱۶ میلیون رأی انتخاب و منتخب مردم شده.رهبر نمیتونه بیاد دونه به دونه بگه چیکار کنید چهکار نکنید پس وظیفه ما چیه!خلاصه که مشکل ما انتخاب غلط مردم هست.
09:07 - 20 June 2026