سلام اصلا تا حالا رسما پنج شنبه هاتعطیل نبوده و هرکس فعالیت و تجارت بین المللی داشته حتی جمعه با فناوری های جدید فعالیت می کرده . این تعطیلی شنبه هیچ انتفاع اقتصادی برای ما ندارد و چند سال دیگر معلوم می شود این گوی و این میداناصحاب شنبه را از یاد نبرید بهانه آنها ماهیگیری بود و بهانه ما اقتصاد