5d
موقع درمان مریض بد حال اولین کاری که پزشک معتمد می‌کنه میگه دور مریض رو خالی کنید تا راحت نفس بکشه.حالا که از اون بالاتر بیمار تو اطاق عمل هستش. عزیزان ، من ، شما ، مردم ،همه بزرگان نظام بیرون از اطاق عمل پشت شیشه با دقت منتظر کاریم. ولی قرار نیست بدون ملاحظات بهداشتی وارد اطاق ایزوله بشیم .
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافرازگاه حقیقت فرازگاه خردستان رساله در باب تکینه‌گاه ریا: صورت بندی توپولوژیک دروغ، بی‌سوادی و سرکوب پاکان در ... ...به بهانه ی یادداشت یک وزیربه قلم فتحعلی علوی سوقمتنی که بر صفحهٔ وزارت نفت نشسته، یک یادداشت نیست. یک جسم تاریک زبانی است که از

Show this thread

17:02 - 21 June 2026

88 Views