على را بر خلیلالله فخریستبلى؛ چون ذبح عطشانش حسین است
@Erfan_nod79 July 2025بنی اسد چه کند؟! از کجا شروع کند؟!تنِ تو اين طرف و آن طرف پراكنده است...#عزیزم_حسین
@Erfan_nod716 January 2023_حتۍیڪبارهمیارانشراشمارشنڪرد←اربابماپشتشبهخدایشگرمبود#سید_اݪشهدا
@Erfan_nod73 January 2023ما اصلا عادت نداشتیم ، گریه حضرت آقا رو بجز داخل روضه ، جای دیگه ای ببینیم...💔#جانفدا809 KB
@Erfan_nod73 January 2023نصف شب فهمیدم اوضاع از چه قرارهدل تو دلم نبود،هی خدا خدا میکردم تکذیب بشه!بیقراری اَمونمو بریده بود؛صدای اذان صبح که بلند شدمادرم اومد و پرسید:چیزی شدهگفتم حاج قاسمُ زدن...تلویزیون رو روشن کردبعداز چند دقیقه اعلام شد انالله وانا الیه راجعون قلبم از جا کنده شد...💔…Show more
@Erfan_nod73 January 2023⭕آقای رئیسی؛دفــاع مـا از انقلاب و جمهوری اســلامی،به معنی قبول نوسان لحظهای قیمت ارز وقبول دلار ۴۰تـومنی و پـراید ۲۰۰میلیونـینــیــســتــا!!!