🔴 گزارش داده شده که ایران بندر فجیره امارات رو هدف قرار داده!قطعا این کار ما یک راهبرد استراتژیک در مقابل تهدید های آمریکای زورگو و اسرائیل کودک کش بودکار درستی که برای اولین بار انجام دادیمما آتش بس را نقض نکردیم بلکه این آمریکایی ها بودند که ما را وادار به حمله کردند!
زنده باد ایران و ایرانی❤️🇮🇷#ایران#وطن#جنگ
20:16 - 4 May 2026