29 July 2023
ما هم رفتنی شدیم دیگه...(:خوبی بدی دیدین حلال کنین،هر کسم مشکلی هست که میخواد مطرح کنه یا تو دلش مونده یا ازم ناراحته نصیحتی انتقاد سازنده ای هر چیزیییییی، تا فردا شب در خدمتم..(:حس می‌کنم خیلی وقتم توی گوشی هدر میره... میتونم از موقعیتم و سنم بهتر و در راستا و اهداف درست تری استفاده کنم..#ویرشت
Profile picture of ‌🍂🍁دختر پاییز🍁🍂‌
@Dokhtare_aban29 July 2023
Replying to
🤝🤝🤝🤝
17:28 - 29 July 2023

10 Views