ما هم رفتنی شدیم دیگه...(:خوبی بدی دیدین حلال کنین،هر کسم مشکلی هست که میخواد مطرح کنه یا تو دلش مونده یا ازم ناراحته نصیحتی انتقاد سازنده ای هر چیزیییییی، تا فردا شب در خدمتم..(:حس میکنم خیلی وقتم توی گوشی هدر میره... میتونم از موقعیتم و سنم بهتر و در راستا و اهداف درست تری استفاده کنم..#ویرشت
حس میکنم باید روی اهداف مهمتری متمرکز بشم...خیلی دوستای خوبی پیدا کردم.. دوستای مهربون و دلسوز...و دلم واستون تنگ میشه...و در پایان سلام و نور مهربانی خداوند بر شما تابنده تر از همیشه (:😁😍