Replying toبا اینکار مردم ایران موش آزمایشگاهی برای محصولات تراریخته آمریکایی میشن
Replying toدرسته که امام شهیدمون ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی رو ممنوع کردن و به نظرم فرمودن به فرانسویها هم خوشبین نیستم، ولی مگه مسئولان گوش دادن؟ مگه وزارت مثلا بهداشت اهمیتی داد؟ جز اجرای دستور سازمان بهداشت جهانی چه همّ و غمی داشتن؟
Replying toتهدید جدّی امنیت غذایی فقط یکی از مسائل این مذاکرات و تفاهمنامهء نحسه
دوستان درپویش زیر مربوط به همین موضوع شرکت کنیداگرلینک باز نشد وارد فارس من شوید وموضوع را جستجو کنیددرخواست کاهش واردات از کشورهای متخاصم https://farsnews.ir/user1709100309499478132/1782206814000800055
Replying toاگه تا الان نیاورده باشن اینقدر که این جماعت غرب زده خود باخته هستن و خائن به خقوق ملت
Replying toتا آنجا که میتوانیم باید تلاش کنیم گندم آمریکایی و تراریخته وارد کشور نشود.
Replying toاینا برا رفاه و امنیت و منافع خود و فرزندانشون دارن مذاکره میکنن نه ملت ایران
Replying toمگر ایران به خودکفایی گندم نرسیده بود؟واردات گندم و یونجه یانکی ها با کدام توجیه؟!ضمن اینکه اگر هم نیاز داشتیم از این شیطان بزرگ نباید بخریم😡
Replying toاون یه نفری که دیس لایک داده یا عراقچیه یا قالیباف 😂
Replying toدقیقاباید مطالبات خود رو کف خیابان با شعار دادن از مسئولین بخواهیم باید کاری کرد که جرات نکنن خیانت کنن#بازگشت_به_نظر_رهبری7 MB4 MB
Replying toفارق از موضوع که گفتیعلاقه به اینکه سر هر چیزی یه جهت و مکان و کشور وصل میکنید از کجا میاد؟
Replying toواکسن 😁سفره مردم #شفافیت، #پاسخگویی ، #مسئولیتپذیری #نظارتپذیری ارکان یک #حکمروایی است نه #حکمرانی
Replying toدر خصوص بحث ورود گندم به ایران من از اینجا میخوام وزیر جهاد کشاورزی رو پاسخگو بکنم که در برابر این حرکت چه جوابی به مردم داره؟سوای بحث استراتژیک و ملی،جواب کشاورز این مملکت روچطور میخواد بده؟ کشاورزی که گاها خرج یکسال زندگیش فقط با کشت گندم تامین میشه اصلا دولت ایشون رو آدم حساب کرده در این جریانShow this thread
Replying toخبر ها حاکیست ما جنگ برده را باختیم بعد شما نگران امنیت غذایی شدی..کاش ماهم شهید میشدیم