1d
لطفا برای جذاب کردن تیترهای خود، از بنده هزینه نکنید!نه حامی تند و همیشگی قالیباف بوده‌ام، نه مشاور یا عضو اصلی/فرعی تیم رسانه‌ای او و نه هیچ‌گاه پایم را در هیچ‌یک از ستادهای هیچ‌کدام از کاندیداهای ریاست‌جمهوری گذاشته‌ام.دور اول به ناچار از قالیباف حمایت کردم و دور دوم بالاجبار از جلیلی؛ همین!
برخی اعلام برائت را اقدامی هوشمندانه در باز کردن مسیر برائت برای دیگران تعبیر کرده‌اند؛بعضی که همچنان گرفتار انتخابات هستند این مطلب را به حساب اصلحیت جلیلی گذاشته‌اند؛عده‌ای شجاعت در صراحت را تحسین کرده‌اند؛و تعدادی نیز رأیی را که آن زمان به صندوق انداختم ملامت نموده‌اند.
تقوای آقای قدیری 👇ایا من به ایشون توهین کردم؟
18:24 - 23 June 2026

31 Views