پس کلا باری به هر جهت هستی و بلاتکلیف
برخی اعلام برائت را اقدامی هوشمندانه در باز کردن مسیر برائت برای دیگران تعبیر کردهاند؛بعضی که همچنان گرفتار انتخابات هستند این مطلب را به حساب اصلحیت جلیلی گذاشتهاند؛عدهای شجاعت در صراحت را تحسین کردهاند؛و تعدادی نیز رأیی را که آن زمان به صندوق انداختم ملامت نمودهاند.
Replying to🔺️فکتاولین ملتی در تاریخ هستیم که خون پیشوای خود را به گندم و ذرت فروختند!صد رحمت به اهل کوفه،لااقل به درهم های طلا فروختند!امان از اصلاح طلبان! و صد امان از جهل مردم!
Replying toقسمت بالاجبار و خیلی دوست داشتم. ولی کو گوش شنوا ...
Replying to.به ناچار : قالیباف .بالاجبار : جلیلی. ناگزیر : زاکانی .به حکم ضرورت : پزشکیان .به اقتضای شرایط:قاضی زاده. به اکراه : احمدی نژاد سابق*خب دیگه کی باید می آمد که نیامد.مد نظر شما بلا تشبیه شرکت خدا در انتخابات که نیست. *از آینده پژوه هم انگار شانس نیاوردیم.
Replying toآقای قدیری فکر نمیکردم کلا اجباری رای میدیفکر کردم یه مقدار اختیار برای خودت قائلیبهرحال کسی که اجبارا رای میده و مسئولیت انتخابشو قبول نداره چون مجبور شده رای داده، اهلیت توصیه به بقیه ندارهتو که مجبوری چرا بقیه رو با خودت همراه میکردی؟ میگفتی توصیه ندارم الان سبکتر بودی
Replying to
اینها اهمیت ندارهالان پیگیری این توهم نامه کذایی مهمه که خوراک خودمون و داممون رو هم میخوان از آمریکا بیارنیعنی دیگه آمریکا حتی نیاز نداره بمب اتمی بزنهخیانت آقایون از حدش گذشته جلوی این خائنین دروغگو رو باید گرفتحرف امام حاضر و امام شهید زمین موند و پیروزی در میدان به شکست در مذاکرات انجامید.
Replying to
Replying toبلافاصله هم بلاگ کردن که جوابشون رو ندم. آدم چقدر میتونه ترسو باشه
Replying toتا بتوانم می نویسم #مرگ_بر_آمریکا مرگ بر تفاهم با شیطان بزرگ در اسلام آباد آمریکایی
Replying toخاک دو عالم بر سرت ،تو فهمی از سرمایه داری در بُعد های مختلف نداشتی و نداری .این عاقبت توهم و جهل زمانه است.
Replying toبودن یا نبودن مسئله این نیستچون من بادم البته باد سیاسیهر جا بنفعم بود میوزم ، هر جادیدم اوضاع خیطه میگم بادهارفته ، یعنی نه اون برقه میره 😳من بادم یادم رفت ، خلاصه الاناوضاع خرابه مردم #مبعوث عصبانین ، باد من هم رفت