نقد بر این دو عزیز قطعا وارد هست ولی باید دید بخاطر چه مسئله ای تعداد فرزندان ایشان کم هست احتمالا مشکلات جسمی باشد. موضوع فرزندآوری دغدغه رهبری هست و اینکه این احمق این سیاست رو غیراخلاقی میداند نشان از موفقیت دولت شهیدرییسی افزایش فرزندآوری هست به همین خاطر صدای مخالفین جمهوری اسلامی درامده
