⬤ ترامپ رسما میگه ما به ایران حمله کردیم چون توافق رو امضا نکرده،بعد دوستان در واکنش به حملات دیشب توییت کردند «مبارکِ مذاکرهکنندگان!»• مذاکرهکنندهی ما باج نداده، توافق مدنظر ترامپ رو امضا نکرده،• نیروهای مسلح هم بلافاصله بعد از حمله آمریکا پاسخ دادند «مثل همیشه»• آیا این افتخار نیست؟!
آیا این اقتدارِ جمهوری اسلامی نیست؟!• چه لذتی از تحقیر ایران میبرید؟!
22:21 - 11 June 2026