الان عمار و مالک کیا هستن؟واقعا عجیبن اینهاالبته که خط اصلی را ما از پیامبر و علی باید گرفت.این بنده خدا رو جدی نگیر ...
This post was deleted by the post author.
Replying to andالان عمار و مالک کیا هستن؟واقعا عجیبن اینهاالبته که خط اصلی را ما از پیامبر و علی باید گرفت.این بنده خدا رو جدی نگیر ...
Replying to andبا ادب و شخصیت شون نشون دادن که نباید جدی گرفته بشن
Replying to andandما جدی گرفته نشیم یا شما که قبل از شهادت آقای لاریجانی، به ایشون فحش میدادید بعدش میاید به ادب ما گیر میدید
Replying to andandهمه ویراستیون همین بودن