مگه مسلمانان رو مشرکین اذیت نمیکردن؟مگه شیعه زمان امیر المومنین کم نبود؟مگه زمان امام صادق و امام کاظم ظلم به شیعه زیاد نشد که حتی خیلی از شیعیان رو شهید کردند!مگه امام رضا به زور به ایران نیاوردن؟مگه از امام جواد تا امام زمان سه امامتو سنین کودکی امام نشدن؟ادامه کامنت بعد