8 February 2025
با این قیمت دلار یه دلیل بیار چرا منِ ده هشتادی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنم؟!🤔پ.ن:این ویراست برای به چالش کشیدن قوه استدلال اهالی ویراستیه
مگه مسلمانان رو مشرکین اذیت نمیکردن؟مگه شیعه زمان امیر المومنین کم نبود؟مگه زمان امام صادق و امام کاظم ظلم به شیعه زیاد نشد که حتی خیلی از شیعیان رو شهید کردند!مگه امام رضا به زور به ایران نیاوردن؟مگه از امام جواد تا امام زمان سه امام‌تو سنین کودکی امام نشدن؟ادامه کامنت بعد
21:50 - 8 February 2025

2 Reactions
211 Views