چه ربطی داره داداش؟تو میری راهپیمایی که بگی پای کار انقلاب هستی! انقلاب ایران اهداف و آرمان هاش درست و عالیه. ولی بعضی مسئولین دارن بیراهه میرن. میری راهپیمایی که بگی اصل رو قبول داری و حمایت میکنی ولی مسیر فعلی رو نه!چون این مسیر به یه مقصد دیگه میرسه
