سعدیا گفتی که مهرش میرود از دل ولی،مهر، آبان وآذر هیچ،دی به انتظار بهمنم!
سعدیا گفتی که مهرش میرود از دل ولی ، مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد :)!
@FATEH1141129 January 2026سعدیا گفتی که مهرش میرود از دل ولی،مهر، آبان وآذر هیچ،دی به انتظار بهمنم!سعدیا گفتی که مهرش میرود از دل ولی ، مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد :)!
@FATEH114116 April 2026
@FATEH114116 April 2026دِل از هر چه ترسید، عاقبت هَمان شد...
@FATEH114111 March 2026This post was deleted by the post author.
𝓜𝓇.𝔉𝒶𝓈𝓮𝓱 🇮🇷 Replied
@FATEH1141128 February 2026دوستان بیاید ویراست های خوب رو بازنشر و نقل قول کنیم! ایموجی و واکنش به درد عمه هیچکی نمیخوره! 😁 ویراست خوبه ات رو این زیر منشن کن تا هم حمایت بشی و هم باز نشر بخوره. آره حتی شما... .ستاد مرکزی بازنشر ویراست های فاخر
@FATEH114111 March 2026
@FATEH114111 March 2026This post was deleted by the post author.
@FATEH114111 March 2026سردار جباری، مشاور فرمانده کل سپاه:تا الان هر چی زدیم، موشکهای قدیمی و ته انبارمون بوده.در ادامه از قویترین و پیشرفته ترین موشکهامون که توی آب نمک خابوندیم استفاده میکنیم💪💪💪
@FATEH114111 March 2026اون موشک ایرانی نیست که سمت شما میادتیرهای خداست که شما رو نابود خواهد کرد.
@FATEH114111 March 2026
@FATEH1141128 February 2026
@FATEH1141128 February 2026برای ایران برای وطنم5 MB
This post was deleted by the post author.
@FATEH114111 March 2026Replying toسلام عليكم گهگاهی نمیشه گفت! اگر فالو بالا باشه خب مطالب شما بیشتر دیده میشه!
@FATEH114111 March 2026در ضمن برا حمایت و... ميت. نيد ویراست هاي منتخب تون رو ذیل ویراست سنجاق شده منشن کنید، تا من و دوستان مشاهده کنیم برای حمایت و...
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
𝓜𝓇.𝔉𝒶𝓈𝓮𝓱 🇮🇷 Replied
@Mr_kaph1 March 2026رهبری خودشون ویراستی اکانت رسمی دارند!بعد عکس از توییتشون میزاری!؟موجی شدی سید ؟!
@FATEH114111 March 2026Replying toسلام عليكم گهگاهی نمیشه گفت! اگر فالو بالا باشه خب مطالب شما بیشتر دیده میشه!
@Yar_e_Yar1 March 2026Replying toمنظورم اینکه که جوری نباشهبنده وقت بزارم بیشتر پستاتونو واکنش و...بزنمولی جسارتا شماها زورتون بیاد روزی چن روزییکی دو تا واکنش بدینیا اعلان رو به هر بهانه ای خاموش کنین و خیلی وقتا یطرفه باشه
@FATEH114111 March 2026Replying toآهان بلهمنظورتون رو متوجه شدم. دیگه هر جور صلاح هستش اگر مطلبی خوب بود واکنش و باز نشر میشه اگر هم که خير.این یک قانون کلی هستش!
@Yar_e_Yar1 March 2026Replying toپس تاحدودی مفاد قرارداد فی مابین رو در حضور چنتا شاهد پذیرفتینلطفا این زیر یه انگشت بزنینبریم برا بقیه کارای قانونیش🤓
This post was deleted by the post author.
@FATEH114111 March 2026اول باید رادار و پدافند هایی که دفعات قبل ضربه زدند رو زدود،بعد طویله رو شخم زد...
𝓜𝓇.𝔉𝒶𝓈𝓮𝓱 🇮🇷 Replied
@Maedehsadat1 March 2026Replying toدر این هنگام صدای محکم علی ابن ابیطالب میدان را پر کرد: «ما برای خدای محمد شمشیر میزنیم و خدای او اینجاست»…و آن سوی میدان رسول خدا بود که با دندان شکسته بر شجاعت برادرش لبخند میزند و نابودی کافران را در برق شمشیر او میدید.میدان از آنِ کسانی است که دل قوی میدارند و برای خدای محمد شمشیر میزنند