Fateme

‌Fateme‌'s header picture
F

Fateme

@FFFFFFateme
Iraniri
Joined March 2026
Profile picture of ‌ناراضی بانو‌
@Na_razi_bano4 April 2026
Replying to and
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄به خاطر کسب و کار شما نمیتونن کل کشور رو به فنا بدن! و ببرن زیر حمله سایبری!اگر درخواستی به حقی برای کسب و کارتون دارین، بهتره در مورد کمک و حمایت مالی و یا جبران خسارت تا پایان جنگ باشه نه اینترنت!!
@FFFFFFateme4 April 2026
وقتی آخر ماه حقوقتون توی جیبتون باشه معلومه درکی از کسب و کار های اینترنتی ندارید... بجای پیدا کردن راه حل، صورت مسئله رو پاک میکنید و به راحتی جمعیت عظیمی که از این راه روزی درمیارن رو نادیده میگیرید!
Profile picture of ‌ناراضی بانو‌
@Na_razi_bano4 April 2026
ما حقوق دولتی نداریم، شرف داریم!جمعیت عظیم هم بهتره کم کم برن از برنامه های داخلی برای کسب درامد استفاده کنن و به جای اعتراض مدام هم برنامه های ایرانی رو رونق بدن هم کسب درامد کنن...
@FFFFFFateme6 April 2026
بهتره تعریفتون از شرف رو اصلاح کنید و اگر درک نمیکنید حداقل نظر هم ندیدبنده همزمان که در سایتم و پلتفرم های خارجی فعالیت داشتم، در پلتفرم های داخلی و باسلام هم فعالم اما این کجا و آن کجاقبل از قطع اینترنت بین الملل باید زیرساخت داخلی اون فراهم شده باشه! رونق دادنش تا حدی دست ماست ناراضی بانو
Profile picture of ‌ناراضی بانو‌
@Na_razi_bano6 April 2026
شرف یعنی بفهمی که وضعیت کشورت در شرایط جنگی اینه!یعنی وقتی یه عده دارن جون میدن و یا دست و پاشون قطع میشه پای لانچر، یه عده دارن خونه و زندگیشون رو از دست میدن، منم یکم از خودم بیام بیرون و بفهمم من هم باید ناچار هزینه ای بدم...
@FFFFFFateme6 April 2026
این معضل نه تنها در جنگ که در هر بحرانی هستوقتی انقدر اوضاع تحت کنترل نیست که ناچار به قطع نت بین الملل هستن، باید زیرساخت های داخلی قوی داشته باشنشرف به معنای درک شرایط هموطن هم هست!فک نکنید ما چیزایی که میگید رو ندیدیماز همه بیشتر برای هموطنام غصه دارم و به حد خودم در زمینه های دیگه هزینه میدم
Profile picture of ‌ناراضی بانو‌
@Na_razi_bano6 April 2026
Replying to
شما میگی باید کلاه خوبی ببافیم تا سرما نخوریم؟! عزیزم بذار ببینیم اصلا سری باقی میمونه که به کلاهش فکر کنیم؟!ما میگیم هر کاری لازمه فعلا بکنیم که سر حفظ بشه که کشور حفظ بشه، زخماشو بعدا میسازیم!من باید زنده بمونم که از شما خرید انلاین بکنم! پولم باید تو بانک باشه که خرید کنم!واضح منظورمو گفتم؟
@FFFFFFateme6 April 2026
Replying to
این مسئله خودش احتیاج به کلی بحث داره که اینجا جاش نیستقطعا هر انسان با شرفی هرکاری برای حفظ کشور لازم باشه انجام میدهولی اگه از نظر شما سر کشور با اینترنت میره دیگه اون بحثش جداستهمین بانک هایی که پولاتون توش بلاک شده در زمان قطعی از دسترس خارج شدن

@FFFFFFateme6 April 2026
این معضل نه تنها در جنگ که در هر بحرانی هستوقتی انقدر اوضاع تحت کنترل نیست که ناچار به قطع نت بین الملل هستن، باید زیرساخت های داخلی قوی داشته باشنشرف به معنای درک شرایط هموطن هم هست!فک نکنید ما چیزایی که میگید رو ندیدیماز همه بیشتر برای هموطنام غصه دارم و به حد خودم در زمینه های دیگه هزینه میدم
Profile picture of ‌ناراضی بانو‌
@Na_razi_bano6 April 2026
Replying to
یه مقاومت خاصی برای درک یه موضوع مهم دارین، یه فاکتور تعیین کننده! اینکه کسی منکر ضرورت داشتن زیر ساخت های سایبری قوی برای کشور نیست ولی نمیتونن تو شرایط جنگ این کارو انجام بدن الان فرصتی برای قوی کردن این زیر ساخت نیست! الان وسط جنگیم! در احتمال نابودی و فروپاشی!متوجه شرایط بغرنج کشور هستین؟
@FFFFFFateme6 April 2026
Replying to
اولین بار نیست به بحران میخوریم که آمادگی نداشتنشون قابل توجیح باشهوقتی بارها در مشکلات مختلف اینترنت قطع شده، تا الان باید بستر ملی قوی براش فراهم میشد نه این وضعیت...شما سعی دارید این شرایط رو عادی نشون بدیدهیچکس منکر شرایط خاص کشور نیست اما انتقاد به نحوه برخورد با مسائله از گذشته تا امروز

@FFFFFFateme6 April 2026
بهتره تعریفتون از شرف رو اصلاح کنید و اگر درک نمیکنید حداقل نظر هم ندیدبنده همزمان که در سایتم و پلتفرم های خارجی فعالیت داشتم، در پلتفرم های داخلی و باسلام هم فعالم اما این کجا و آن کجاقبل از قطع اینترنت بین الملل باید زیرساخت داخلی اون فراهم شده باشه! رونق دادنش تا حدی دست ماست ناراضی بانو
Profile picture of ‌ناراضی بانو‌
@Na_razi_bano6 April 2026
یه نمونه از خودم که ۲۰ میلیون شهریه دادم اما نمیتونم پایان نامه بنویسم بدون اینترنت و حالا باید مرخصی بگیرم ...این شاید سهم من باشه در این جنگ...شرف یعنی بگم هرچند جور کردن این پول برام سخته ولی عیبی نداره فدای سر وطنم...
@FFFFFFateme6 April 2026
قطعا هرکس به نوبه خودش ضرر میکنهشما میتونید به روش سنتی از طریق کتاب ها پایان نامتون رو تکمیل کنید اما ما نمیتونیم بگیم کارگرم بیکار شد یا اجاره کارگاهو ندارم بدم فدای سر وطنمما رسالتمون رو در خیابونا انجام میدیم و از مسئولین هم انتظار داریم راجع به حق طبیعیمون یعنی اینترنت پاسخگو باشن!
Profile picture of ‌ناراضی بانو‌
@Na_razi_bano6 April 2026
جای توضیح شرایط زندگیم و درس خوندنم نیست فعلا...یقینا شرایط سنتی رو ندارم و گرنه انجام میدادم...در هر حالت من نظرم رو گفتم، و حق دادم اما در این شرایط درخواست تسهیلات و کمک یا خسارت از دولت منطقی و واقع بینانه هست!و یقینا مسئله امنیتی هست که اون رو بستن...خدا به همه کمک کنه انشالله
@FFFFFFateme6 April 2026
بنده هم علاقه ای به دونستن شرایط شما ندارمتسهیلات توانایی بازپرداخت اقساط میخواد و گرفتن هر گونه کمکی هفت خوان رستم دارهانتقاد به نحوه برخورد با مسائل امنیتی هست نه انکار اون...انشالله